Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Γιορτή χαράς, η γιορτή υιοθεσίας στο σχολείο μας...!!!


 Ήρθαν τα "πρωτάκια"...!!!

  Το σχολείο για ένα παιδί της Α΄τάξης αποτελεί έναν χώρο όπου ισχύουν νέοι κανόνες και υποχρεώσεις αλλά ταυτόχρονα και έναν χώρο όπου έρχεται σε επαφή και ανακαλύπτει έναν καινούργιο κόσμο δυνατοτήτων και ιδεών.           

  Έτσι λοιπόν, οι μαθητές τής Α΄ τάξης έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον εαυτό τους, να αναγνωρίσουν και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να μάθουν να επιλύουν τις διαφορές τους, να προστατεύσουν τον εαυτό τους και γενικά να βιώσουν τις ανθρώπινες αξίες. 

  Το σχολείο θα τους προσφέρει τη βιωματική μάθηση καθώς και τη χαρά της γνώσης και της δημιουργίας με απώτερο στόχο την κοινωνική, ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξη τους. Εδώ θα διαμορφώσουν απόψεις και αντιλήψεις, θα οραματιστούν, θα αποκτήσουν γερές βάσεις και με αισιοδοξία θα  προετοιμαστούν για την ενηλικίωση και την ωρίμανσή τους καθώς και για τις κοινωνικές τους σχέσεις στο μέλλον.

Υιοθεσία των μαθητών της Α΄ τάξης...!!!
  
  Η "Yιοθεσία των μαθητών της Α΄τάξης" πέρα από μια εκδήλωση, είναι μια πράξη ουσίας που επιδιώκει την εύκολη προσαρμογή και ένταξη τους  στη  σχολική κοινότητα καθώς και τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών όλων των τάξεων.
  
  Τα παιδιά  ετοιμάζουν μια "χρωματιστή" γιορτή , για να υποδεχθούν τα πρωτάκια με χαμόγελα αγάπης, αισιόδοξα τραγούδια, δώρα και όμορφες χειροτεχνίες. Κάθε μαθητής της Στ΄ τάξης υιοθετεί έναν μαθητή της Α΄ τάξης και υπόσχεται να το βοηθά σε κάθε δυσκολία, που ίσως αντιμετωπίσει στο χώρο του σχολείου. 

   Με τον τρόπο αυτό οι μικροί μαθητές νιώθουν περισσότερη ασφάλεια και σιγουριά και έτσι αναπτύσσονται σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ τους. Οι μεγαλύτεροι μαθητές μαθαίνουν να φροντίζουν τους μικρότερους, να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, να λύνουν προβλήματα, να βοηθούν και να νιώθουν την ικανοποίηση της προσφοράς.

   Η δική μας γιορτή πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου, σε μια λουσμένη από ήλιο μέρα και  κατακλύστηκε από χρώματα, αγνές παιδικές ψυχές και όμορφες φατσούλες!!! Η γνωριμία "νονών και βαφτιστικών" , η ανταλλαγή δώρων αγάπης αλλά κυρίως τα πρωτότυπα τραγούδια τους μάς ενθουσίασαν όλους!!!

Τα τραγουδάκια τους...

Πρωτάκι είμαι εγώ

Πρωτάκι είμαι εγώ
σε όλους σας γνωστό,
άμαθο, αλλά καλό.

Τι έπαθα την πρώτη μέρα
δεν μπορώ να σας το πω!
Άγχος είχα φοβερό!
Η καρδούλα μου χτυπούσε
σαν τρελή.
Δεν ήξερα τι να πρωτοδώ
το Διευθυντή, τις δασκάλες
ή το Γυμναστή.
 ...............................................

Καλημέρα Νεοχωρούδα

Καλημέρα Νεοχωρούδα,
Σου μιλάει ο Κων/νο  γιο…

Όταν ήρθα στο σχολείο αυτό
έπαθα μεγάλο πανικό γιο γιο…

Αλλά, για στάσου, μού λέω γιο γιο…

Ήρθα εδώ, να μάθω το Α και το Π
κι όχι να πάθω τα-ρα-χή    γιο.

Ήρθα τρανός για να γίνω
το παράδειγμα να δίνω.

Τώρα έχω στήριγμα μεγάλο.
Τον λένε(το όνομά του νονού)

Κόλλα το γιο γιο..
 ...........................................

Είμαι καλό παιδί

Είμαι καλό παιδί
φαίνεται κι από τη στολή.

Εγώ, θ’ακούω πάντα την κυρία
δε θα φάω ποτέ μου τιμωρία

Αχ, φοβάμαι μόνη στο σχολείο
να΄μαι.

Έρχεται η νονά μου

Γιούπι, η νονά μου!!!

Είμαι πολύ χαρούμενη γι’αυτό
και ένα τραγουδάκι θα σας πω.
........................................................

Ο Παλιάτσος

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα
Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω...

Τραγούδι λέω δυνατά
ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
ν' ακούσει η πολιτεία
κι απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία

Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα
να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής
να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία
να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις

Τραγούδι λέω δυνατά
ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
ν' ακούσει η πολιτεία
κι απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα...

Τα δωράκια αγάπης...


  


























Οι "νονοί" αδημονούν να παραδώσουν τα δώρα αγάπης...!!!


Τα παιδιά είναι το μέλλον και όταν τα βλέπουμε να νοιάζονται, να συμπαραστέκονται και να ευαισθητοποιούνται δεν μπορούμε παρά να συγκινούμαστε και να γεμίζουμε ελπίδα!

  Όλοι οι μαθητές και οι δάσκαλοι του Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρούδας, ευχόμαστε στους μαθητές της Α’ τάξης μια όμορφη, δημιουργική και αξέχαστη σχολική χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου